Най – после ! Кандидат кмет ще работи за поевтиняване на градския транспорт и ограничаване на „Зелената зона“

На предстоящите местни избори в Бургас може да се очаква балотаж и тогава предложенията на кандидатите за кметове ще са с решаващо значение, а увеличаващата се като октопод „Зелена зона“ и поевтиняването на градския транспорт не са маловажни теми …

Да припомним, че Пловдив, Варна, Стара Загора, Русе са с цена на билета за градски транспорт от левче и с по-високи доходи на населението ?!

КАНДИДАТЪТ ЗА КМЕТ НА БУРГАС ЖИВКО ТАБАКОВ: ЩЕ РАБОТИМ ЗА ОГРАНИЧАВАНЕ НА „ЗЕЛЕНАТА ЗОНА” И ПО-ЕВТИН ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ

Ограничаване на „Зелената зона” и по-евтин градски транспорт. Това са част от предложенията, които кандидатът за кмет на Бургас и общински съветник от ДБГ Живко Табаков предложи по време на поредното предаване, свързано с важните теми и проблемите в Бургас. Акцентът тази седмица бе Екология, като Табаков не пропусна да коментира също така и велоалеите и шумовото замърсяване в града.

„Важно е бургазлии да разберат, че „Зелената зона” за платено паркиране не е свързана с нещо екологично. Това е грешна представа, защото се касае просто за един друг тип маркировка със зелен цвят, която дава възможност за паркиране в различно часово време. „Зелената зона” със сигурност не е допринесла за екологията, а е въведена за урегулиране на паркирането. Не мисля, че с нещо се промениха трудностите с паркиране на автомобили около Морската градина. Със сигурност бих премахнал „Зелената зона” през уикендите, защото тя засегна преди всичко бизнеса. Негативните ми очаквания в тази насока за съжаление се сбъднаха”, коментира Табаков.

Актуална тема е и намаляването на цената на градския транспорт. На общинската сесия този месец ще се гледа и докладната цената на билетчето да се върне в размер на 1 лев.

„В комисии само аз гласувах „за” това предложение. За жалост към докладната няма направен анализ докъде ще доведе това „Бургасбус”. Но когато говорим за здравето на бургазлии и ако това насърчи те да използват градските автобуси по-често, дори и с риск „Бургасбус” да допусне още загуби, смятам, че докладната трябва да се подкрепи и бих намалил цената. Също така трябва да се помисли дали да не бъдат увеличени и възнагражденията на работещите в общинския превозвач”, каза още кандидатът за кмет на Бургас.

Той не подмина и темата с изграждането на велоалеите, но не по начинът, по който сега са поставени, а по европейски стандарт, не по тротоарите. Според Табаков велоалеите в основата си не са за усвояването на европейски средства, а за алтернативен транспорт в един зелен град.

Според него особено внимание трябвало да се обърне на измиването на улиците в Бургас, както и на шумовото замърсяване.

Живко Табаков предлага и изграждане на буферни паркинги, както и промяна на транспортната схема.

 

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!