Креативност, смелост, практичност – забележителен микс от усещане за класа и индивидуалност, съчетава новата лятна колекция на Tommy Hilfiger, представена в ТРИА Сити Център. Дънки, обувки, чанти, рокли, спортно облекло и аксесоари в смарт кежуал стил – всичко, което марката предлага, е подвластно на американския моден тренд, който на моменти дори провокира с необичайния си дизайн. Почитателите на марката ще бъдат очаровани от новите ефектни предложения, свързани с плажната мода – бански костюми, рокли, плажни облекла и аксесоари..
Tommy Hilfiger, един от водещите световни дизайнерски брандове, избра ТРИА Сити Център за място на своя официален корнер преди малко повече от година. Марката успя бързо да се наложи и да се превърне в любим избор на всички, които искат да бъдат елегантни и в крак с модата, но едновременно с това държат на качеството, удобството и комфорта. Модният гигант винаги е залагал на свеж стил и ненатрапчива елегантност. Новата му лятна колекция обаче се отличава с изключително ефектен дизайн и стилна визия.
Лятната колекцията Tommy Hilfiger е налична на първия етаж на търговския център, но покупка е възможна и чрез онлайн магазина на ТРИА Сити Център на електронен адрес – shop.tria.bg, което гарантира спокоен избор, качествено обслужване и спестява време.
За почитателите на модата и марковото облекло ТРИА Сити Център подготвя и още една изненада. Неотдавна търговският център стана представител и на марката Cаlvin Klein. Съвсем скоро тук ще бъде представен и официален корнер на бранда.
За TOMMY HILFIGER – един от водещите световни дизайнерски брандове
Основан през 1985 г., брандът доставя първокласен стил, качество и стойност за
потребителите по целия свят под марките TOMMY HILFIGER и TOMMY JEANS, с
широка гама колекции, включително HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER
TAILORED, TommyXGigi, мъжки, дамски и детски спортни облекла, деним,
аксесоари и обувки. Освен това марката е лицензирана за редица продукти,
включително аромати, очила, часовници и обзавеждане за дома. Основателят
Tommy Hilfiger остава главен дизайнер на компанията и осигурява
лидерство и насоки за процеса на развитие.
TOMMY HILFIGER разполага с над 1400 магазина в 90 страни по целия свят.
Сред посланиците на марката са моделите Хейли Болдуин и Уини Харлоу,
актрисата Зендая и британският пилот от Формула 1 Луис Хамилтън.