Според 63% от българите борбата с шума и незаконните обекти е само за пред медиите
Акциите по морето се оказаха много шум за нищо. Мнозинството от българите приемат, че действията на властите са по-скоро с медиен ефект, отколкото преследване на реални резултати. Това показват резултатите от експресен сондаж на „Галъп Интернешънъл”, съобщава бТВ. За преобладаващия процент от българите широко отразяваните опитите за регламентиране на наргилетата също са ПР.
Особено категорично е това отношение към акциите срещу проблеми по морето, в част от които участваше и вицепремиерът Валери Симеонов. Едва 30% смятат, че целта е реална промяна. За 63% борбата с шума, незаконните обекти и други е само за пред медиите.
Националната агенция за приходите и агенцията за безопасност на храните са често споменавани, когато става дума за проверки в туристическите места. Те са с 13% и 12% от споменаванията при отговор на въпроса коя е първата асоциация на българите, когато става дума за проверки в отминалия летен туристически сезон. На първо място по тази тема са действията като тези на Симеонов – с 48%.
При наргилетата, които малко неочаквано се появиха като тема след убийство в Бургас, 46% виждат пиар, а 41% – истинска загриженост за здравето на подрастващите от страна на институциите.
Народът ни е мъдър. Колкото и да се напъват управниците да спечелят народната любов, хората виждат какво се крие зад действията им. С ПР акциите властта няма да постигне нищо.