Ангелкова е некомпетентна и продължава да излага България пред света

Няколкостотин хиляди лева от държавния бюджет отидоха за „рекламния“ щанд на България, с който министър Ангелкова представя страната ни на текущото изложение в Лондон.
Срещу сумата гостите ги посреща макет на… Народния театър, пред него пластмасови столчета тип мутренско кафене, бяло диванче, хаос от разхвърляни цветенца, куфари, метални столчета от ИКЕА, хаос и безпорядък, типичен за всеки чалга апартамент на кифла от фолк клип.
Нито помен от старинния дух на България, от православната цивилизация, вековните умения на старите майстори, чардаците и писаните черги, каменните улички, вълшебната природа, тихия уют на българските селища, вкусната храна и отличителни черти на местната култура, архитектура, бит и традиции, които посрещат гости и които всъщност са онова, което привлича гостите на страната ни.
На изпринтените огромни пана с… Народния театър дори не са се сетили да сменят билборда, който приканва към някоя постановка на тукашните театрали.
Това е рекламата на мутроминистъра – в добавка към дебелите лелички, които поназнайват инглиш, татуираните младежи и чантички, материали и простотия, разпилени из „рекламния“ щанд на България.
Така е коментирал Виктор Димчев поредното безумие на министър Ангелкова, която продължава да излага България пред света, вместо да признае некомпетентността си и подаде оставка.
 
Ето какви впечатления споделя Николай Марченко, очевидец на друго изложение:
В Кишинев отидох като автор в едно списание на изложението за туризма миналата пролет на #Moldexpo, та цигания беше само на бг щанда, откъдето направо с диктофона и тефтера ме изгони лично аташето по туризма и търговията, понеже за разлика от него, представителите на Министерство на туризма на турския и румънския щанд от журналисти не ги е страх…но на Бг не ги интересува – напуснете, щом задавате въпроси и не желаете да се явите при аташето в посолството, това дебело животно беше си стояло там кат’ на пазар, все хапваше и отсядаше като на кафе…и май напразно съм го заплашил с Министър Ангелкова…( Да не говорим, че след интервютата с чиновниците, любезни хора от посолствата и министерствата на туризма от турската и румънската делегация, вече подробно ми бяха отговорили, че и поканили къде ли не…на българския дори листенце с реклама не бях получил – само претенции как съм посмял да нахлувам с диктофон, че и да питам, без да съм се обадил да помоля да дойда при неговото дебело величество, некво си аташе, кой ли не кур на кавала, трети ли, втори, че и първи секретар да е!
Лично аз смятам, че проблемът е не само в личността на министъра, има едни стара школа чиновници и чираците им, от новобоготашки деца, Ангелкова е приятна жена, не е високомерна поне с журналистите. Но нали знаете, има такъв руски лаф: „Да си един добър човек не е професия“. Ако тя продължи така с липсата на всякакъв вкус да уврежда образа на тази прекрасна страна, ако не смени аташетата по туризма с по-млади и усмихнати… като Министър на туризма не въведе ред по щандовете, а има стил не само за суперскъпи чанти, а и за това каква къде да е визията на България, не само ке й подам, а и ке целуна ръка) Дори ще й простим този шеф, ако самата прави нещо красиво, освен селфита с холивудски звезди…
Соня Колтуклиева от своя страна е направила пространен фоторепортаж на щандовете на другите държави на изложението. Българският е повече от гротеска, което обяснява липсата интерес към него и качеството на туристите, посещаващи страната ни. 
WTM-London е най-голямото световно изложение на туристическата индустрия от типа b2b (от бизнеса за бизнеса),  споделя Колтуклиева.
Снимка на Соня Колтуклиева.
Българският павилион на WTM-London: скука и пустота…

 

Снимка на Соня Колтуклиева.
Българският павилион на WTM-London: скука и пустота…
Снимка на Соня Колтуклиева.
Българският павилион на WTM-London: скука и пустота…
Снимка на Соня Колтуклиева.
Българският павилион на WTM-London: скука и пустота…
Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на Израел. В моите Топ 5.

 

Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на Израел. В моите Топ 5.
Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на Португалия – старият трамвай на Лисабон, една от атракциите на града.
Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на Шри Ланка.

 

Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на Шри Ланка.
Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на гръцките острови – част от най-големия павилион на изложението – този на Гърция.
Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на гръцките острови – част от най-големия павилион на изложението – този на Гърция.
Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на гръцките острови – част от най-големия павилион на изложението – този на Гърция.
Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на гръцките острови – част от най-големия павилион на изложението – този на Гърция.

 

Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Най-елегантният павилион – японският.
Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Най-елегантният павилион – японският.
Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на Коста Рика.

 

Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на Коста Рика.

 

Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Павилионът на Боливия. Отсреща е павилионът на Бахрейн.

Снимка на Соня Колтуклиева.

 

Снимка на Соня Колтуклиева.
WTM-London. Атракцията на павилиона на Индонезия. В моите Топ 5.

Снимка на Соня Колтуклиева.

Снимка на Соня Колтуклиева.

 

Снимка на Соня Колтуклиева.

Снимка на Соня Колтуклиева.

Снимка на Соня Колтуклиева.

 

Снимка на Соня Колтуклиева.

Снимка на Соня Колтуклиева.

Снимка на Соня Колтуклиева.

Снимка на Соня Колтуклиева.

Снимка на Соня Колтуклиева.

Снимка на Соня Колтуклиева.

Снимка на Соня Колтуклиева.