БНТ, БТВ и Нова ТВ отразиха фейковете. А това не става без съгласуване „от горе“

Ilian Vassilev

Агенция Барометър изглежда е новия инструмент на руската хибридна война у нас през Атака и Сидеров.

колаж : Фейсбук

Нищо ново, тя е доразвитие на усилията на Кънчо Стойчево – Андрей Райчевата Агенция, да осигурява социологическа легитимност на политически позиции на Патриотичните атакисти и вмроисти. Представят фейк проучвания – вижте само заглавията, какво мерят и кои го препечатват.
Само 11 процента били против решението на правителството да не гони дипломати. Попупярността на Борисов се качвала /и то във време в който вътре в ГЕРБ се чудят как да си обяснят врътките му/, а на ГЕРБ падала – разбирай Цветанов губи височина. Симеонов също пада, Каракачанов се вдига – и то след поредицата от идиотски решения около аферата МИГ.
Ето ви новия тип социология – хибридна.- тя не мери, тя внушава.

Не са първите – кънчо-райчевата Галъп внушаваше преди изборите, че БСП изпреварват ГЕРБ – пожелателно внушения, което трябваше да се сбъдне. Но не стана.
Не съм социолог – но съм сигурен в няколко неща – Сидеров и Каракачанов заедно по никакъв начин не могат да получат подкрепата, която да им даде право да управляват България или да определят тенденциите в развитието ни.
На времето ви казах, че компанията Кеймбридж Аналитика, която се занимава с профилиране на аналитична информация и въздействие върху избирателите чрез подобни фейк новини и кампании, е била контактувана от голяма руска компания, регистрирана в България. Идеята е чрез подобни „спящи“ социологически фейкове да управляват нагласи и мнения.
Истината е съвсем друга. общественото мнение е в стрес и меренето на трайни нагласи е абсурд.
Но е факт, че всичко е организирано и платено, защото при явен фейк, Барометър е почти анонимен, ВМРО име излиза като собственик, но големите телевизии като БНТ, БТВ и Нова ТВ отразиха фейковете. А това не става без съгласуване „от горе“.

Фейсбук