Нова система за обратна връзка с туристите в Бургас стартира в морския град. Инициативата на общината цели посетителите целогодишно да оценяват престоя и преживяванията си в различните атракциони, да дадат мнение за културни обекти и събития, както и да оставят свободно своята препоръка.
Платформата kazva.bg за обратна връзка с посетителите е изключително лесна за използване и работи чрез QR кодове. Плакати с такива вече може да бъдат открити в обектите на ОП „Туризъм“ – КТК „Ченгене скеле“, ТК „Акве калиде“, остров Света Анастасия и Етно кафене и музей. Чрез сканиране с телефон или друго електронно устройство всеки може директно да даде своята оценка за конкретния туристически обект. Не е необходимо отделно мобилно приложение за тази цел.
Информацията е достъпна на български и английски език, улеснявайки клиентите да споделят своето мнение по всяко време.
Иновативната услуга ще предоставя детайлни отчети и анализ на събраната обратна връзка, които могат да бъдат използвани за вземане на решения относно подобренията в продукти и услуги.
Чрез новата услуга община Бургас продължава усилията си да бъде още по-атрактивна, достъпна и сигурна туристическа дестинация. Постери с QR кодове са поставени и в градския транспорт, както и в други значими обекти в морския град.