Много съм разочарована, споделя Надежда Захариева, която от тригодишна живее в Канада, а в Бургас е на гости на свои роднини
Млада канадска гражданка, която е родена в Бургас, но от тригодишна живее в Канада, се оплака от Мтел. Тя е решила да сезира комисиите за защита на потребителите и за регулиране на съобщенията, защото според нея, служителите на мобилния оператор са й източили парите от Прима картата й.
Младата Надежда Захариева живее от тригодишна в Канада. Това лято тя е на гости на свои близки в Бургас и прекарва част от ваканцията си тук. Закупила си предплатена карта, за да може да се свързва с тях, ако се наложи. Пред камерата на Канал 0 тя разказва, че изобщо не е успяла да използва Прима картата, която й струва 10 лева.
„Дадох парите без да купувам пакет. Мислих да направя това от телефона, като изпратя съобщение“, каза Надежда пред водещата на „Добро утро, Бургас“ Мария Стефанова.
С активирането на картата тя уж получила бонус от 100 минути за разговори и 1000 MB мобилен интернет.
„Започнах обаче веднага да получавам съобщения колко пари имам в сметката и аз се чудих защо се източва картата като дори не съм купила пакета все още. Така и не можах да го купя, защото ми свършиха парите в Прима картата. Спрях интернета, не съм се обаждала,
Използвала съм 1.00 ГБ, а от мобилния оператор твърдят, че е повече и затова са ми взели 8 лева“, добавя Захариева.
Най-неприятно изненадана била тя, когато отишла да получи някакво обяснение за начина, по който е таксувана. Никой не пожелал да й даде смислено обяснение и да отговори на въпросите й.
Отидох в офиса любезно да ги питам, разказва Надежда.
Тя се опитала да обясни как се случват нещата в Канада, но служителите не пропуснали да й подчертаят, че това не й е Канада. Младата дама била отпратена да звъни по телефона на оператор.
Казаха ми, че нищо не могат да направят и ми затвориха телефона, добавя момичето.
Най-голямото разочарование на младата дама е от обидното отношение към нея.
„Останах с усещането, че понеже съм чужда гражданка, изобщо не ги интересува с какви впечатления ще си тръгна от страната“, каза Надежда.
Тя разказа, че баща й е получил същото отношение от Виваком в началото на лятото. Точно затова тя избрала Мтел.
„Много съм разочарована. Като ми обясниха за плана, са скрили информацията за това таксуване“, жалва се Захариева.
За съжаление пътят да подадеш жалба срещу мобилен оператор у нас е много усложнен.
От Комисията за защита на потребителите те препращат към Комисията за регулиране на съобщенията. Надежда Захариева обаче е решена да сезира и двете комисии и ще очаква проверка по случая.
Репортерът Мария Стефанова потърси и становище от Мтел, но никой не се решил да застане пред камерата. Вместо това, от мобилния оператор й изпратили отговор по e-mail-а.
Видео: https://www.facebook.com/100000678200333/videos/vb.100000678200333/1617842244915033