Шефът на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов обаче се закани да глоби механа, защото прибирала по 2 лева от претенциозните клиенти
Такса „желание на клиента“ е новият хит в кръчметата по морето. Ако ядосаш сервитьора и готвача с прищявките си, върху касовата ти бележчица, която накрая ще получиш, може да се появи новият налог от два лева. Такъв е случаят с клиентка на механа в Кранево.
Посетителката на заведението си е запазила като спомен бележката от заведението и я публикува в социалните мрежи. Жената не пояснява дали е поръчала нещо извън менюто, или е използвала някаква услуга, за която се е договорила да плати допълнително. Според управителката на механата, такса „желание на клиента“ обаче съвсем не е от вчера. Пред камерата на БНТ тя поясни, че клиентката искала храната да бъде приготвена, както на нея и харесва, както тя обича да си го сервира в дома. Настоявала е лукът да бъде повече изпържен.
Оказва се обаче, че дамата не е била наясно, че ще бъде таксувана допълнително, ако има определени изисквания към начина на приготвяне на храната.
Шефът на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов обаче се закани да глоби механата. Това е нарушение и санкцията в този случай може да е между 500 – 3000 лева, уточни той.
Засега вождът на ГЕРБерастите от Банкя си трае. Ако и бат’ Бойко се произнесе за новата такса, както го направи за созополското заведение заради такса „празен стол“, ще стане страшно за горките механджии, а и за министър Ангелкова, защото ще трябва пак да се показва пред камерата или да търчи до Кранево и да показва колко е (не)веща в тези дела.