Дружеството планира дългосрочни стратегии за привличане на устойчиви групи туристи
„Слънчев бряг“ АД инвестира над 1.5 милиона лв. в курорта за туристически сезон 2019 г., съобщи изпълнителният директор на дружеството Златко Димитров. Основно разходите са направени за инфраструктура, озеленяване и охрана.
През този сезон главната цел на „Слънчев бряг” АД е обезпечаването на добра и безопасна почивка както на българските, така и на чуждестранните туристи. Над 700 хиляди лева са вложени във видеонаблюдение, охрана, контрол на достъпа и други мерки за сигурност. Други над 600 хиляди лева са инвестирани в озеленяване, паркоподдържане и алейно осветление. Близо 200 хиляди лева са вложени в ремонт и рехабилитация на улици, алеи и тротоари.
„През миналия туристически сезон на територията на Слънчев бряг внедрихме онлайн приложение, което осигурява бързо и удобно ориентиране на туристите, както и бърза връзка с институциите, бизнеса и развлеченията. Тази година надграждаме това приложение, което бе прието като добра иновация и от други общини“, допълни Златко Димитров.
Дружеството разработва дългосрочни стратегии с цел привличането на устойчиви групи туристи. Но според Златко Димитров не само държавата, а и бизнесът трябва да работи за това. Той счита, че основните предизвикателства пред туристическия бизнес сега са да бъде гъвкав, да умее да задържа ръста на чуждестранните туристи и да привлича повече български летовници.