Ако някой си мисли, че в онова огледало споменато от българин в Лондон преди време Борисов не вижда корпулентния ДП, то той се лъже …
Водят се преговори с кметовете местата на затворените павилиони на Lafka да бъдат отпуснати за репове, така че хората да има откъде да си купуват печатни издания, заяви министъра на транспорта Росен Желязков в началото на поредното правителствено заседание преди осем дни.
Издателите ( а те са изключително близки и захранвани от ДП -б.а.) са изразили притеснения, че досегашните атрактивни като локация места за продажба на вестници и списания, каквито бяха павилионите на Lafka, вече били затворили. Според тях за разпространението на печатните издания трябвало да се открият подобни магазини, на популярни за потенциалните читатели и купувачи места. Или защо пък да не купят лаФките ?!
Но това е нищо, защото корпулентната според връзките й държавица е решила да даде по 15 милиона на година на няКОЙ, който ще спечели една обществена поръчка, в която са включени всички дейности по разпространението на печата, а схемата изглежда елементарно проста – държавата дава пари уж на своя изцяло държавна фирма, която обаче веднага ги насочва към външна фирма.
Някой да ми каже кой правеше досега най-мащабното снабдяване и продажби на вестници и списания ?
Да не би да са колегите от Прас Прес ?!!
Помните ли, че кризата с разпространение на вестници и списания се развихри след национализацията на лотарийния бизнес на бизнесмена Васил Божков. Оказа се, че лаФките са скачени съдове с хазарта и печелят основно от търкане на талончета и като затвориха, прекрати дейност и монополистът при разпространението на вестници – свързваната с ДПС депутата Делян Пеевски фирма „Национална дистрибуция“, която се оказа, че е също силно зависима от хазарта.
Интересно кой ще може да изпълни условията на обществената поръчка и дали това няма да е ПОМОЩ ОТ ПРИЯТЕЛ по почина на „Стани богат“ …
Но който и да е ще стане богат с нови 15 милиона на година от оборот …
Друго си е, когато държавата и общините мислят за теб ?!
Авантаж