Неправилно се насочва огъня към ТРЕЙС. Те са изпълнители. А държавата, в лицето на АПИ и МРРБ, са възложители и приемчици на готовия обект. Те проверяват документите, сертификатите за материали, следят чрез надзорните си фирми за качество и спазване на технологии. Може да се коментира много как и по какъв начин е създадена фирмата. Как акциите от РМДто на работниците се концентрират в ръцете на група управляващи. НО!
Основата на ТРЕЙС- Пътстрой Инженеринг е фирма с изключителни специалисти пътищари. И в годините създадоха школа по пътно строителство.Настрана финансовите врътки за финансиране на всички по ред политически проекти. Изключителната организация и професионализъм при изграждане на Видин-Димово, Елхово-Лесово, Пистата на Авиобаза Граф Игнатиево, рулиращата писта на Летище София и цялостната комуникация с водопроводи, канализации, кабелни комуникации на летищния комплекс, АМ Тракия ЛОТ, 1, ЛОТ 2 и обектите в Сърбия и Македония са плод на професионализъм. Казвам го като пряк участник в строителния процес на тези обекти като началник участък и технически ръководител. А далаверите на управляващите, използвайки властовите си позиции са друга работа. Някои от вас си спомнят могилите от шлака и въглищна пляка по пътя за Димитровград до Радиево. Всичките тези отпадъци от галериите на Рудник Миньор отидоха в основата на трасето на АМ Тракия ЛОТ 2. Оказа се много добър материал за насипа. Но се разчисти огромна площадка за соларния парк на Госпожа близка до Премиера.
Ето така, използвайки служебно положение някой набързо се облагодетелствува.
В случая ТРЕЙС изпълниха предписание за добив на материалите за насипа. Истината е, че хората с пари и хората с власт работят в симбиоза, за да се обогатяват взаимно. И контролните органи вече не са толкова контролни. Ако има някой, който да опорочава системата, това са политиците. А много често тях ги избират и назначават хората с парите. Връзката им е взаимна.
Стоян Тодоров