Европейците и американците не са наши съюзници, а наши окупатори, коментира политологът Пламен Пасков
България се обезбългарява и една от причините за това е системата СМРАД – средства за масова реклама, агитация и дезинформация. Европейците и американците не са наши съюзници, а наши окупатори, коментира политологът Пламен Пасков във Фейсбук.
Трябва е ясно чия е тази територия, кой пише учебниците за децата, какви трябва да растат и кой осъществява на дело китайската пословица – „искаш ли да поробиш и унищожиш един народ – започвай да учиш децата му“, добавя Пасков.
„Стар любим англосаксонски колониален модел е да контролираш, съкращаваш, моделираш или унищожаваш един народ чрез собствените му деца. Да напомня – във времето преди 1990 в българските училища нямаше знаме на СССР. Културният ни суверенитет беше уважаван“, изтъкна политологът.
Според него колониалната съставляваща „дерационализация“ (обезумяването), започва със системата за дезобразование и завършва със системата СМРАД – средства за масова реклама, агитация и дезинформация.
„Те работят за наша сметка, но за техния интерес. Разположени са у нас, но са контролирани от външния колонизатор. Унищожаването на културния суверенитет започва от училищните скамейки, от американското знаме в българските училища, от американските паметници в българските столични паркове, за да свърши с американските окупационни военни бази по българските летища. По този начин децата се отдалечават и откъсват от родителите си, от Рода си, стават отродени още от невръстна възраст. Те започват да говорят по различен начин, да се държат по различен начин, да гримасничат така, както ги учат в СМРАД, да ценят това, на което ги учат учители, изпълняващи учебни програми, написани за грантове на колонизатора“, обяснява Пасков.
„Най-добрите, ако изобщо има такива, задължително заминават девширме – кръвен данък. Само че за разлика от кръвния данък в Османската империя, който е бил на 3-7 години и са взимали само момчетата от 8-12 години (този набор е плащала империята), то сега кръвният данък е ежегодно, наред – момчета и момичета, и за това плащат родителите туземци, и остатъчната държава България, чрез данъци, такси, и други системи, които поддържат детските ясли, детските градини, училищата, и (дез)образователната система на България“, пояснява бившият кандидат за президент.
„Колонизаторът или в най-лошия случай васалите му получават ежегодно за наша сметка готов направен отгледан, платен (всъщност безплатен за получателя) демографски материал. Започва да работи за по-ниски заплати при него, плаща данъци там, създава БВП и създава семейство и демографски материал пак там. Малкото изключения само подчертават огромния мащаб на това правило. Крайният резултат е налице: българите измират със скорост 7 човека в час, и намаляват с 32-36,000 (един среден град) годишно. Има ли лечение? Има ли решение?“, пита политологът.
„Има, но то започва от осъзнаването и разбирането на всичко това, от здравия разум да наречеш лошото – лошо, вредното-вредно, и доброто – добро! Тези чужди знамена са символ на окупацията на България! Тези учебни програми са вредни за нашите деца! Тези знамена, тези учебни програми и тези окупационни военни бази означават, че тези хора – „европейците“ и „американците“ не са наши съюзници! Те са наши окупатори (най-малкото което е), а ако трябва да си го кажем направо – военни победители, въпреки, че войната не беше с класическия джангър“, подчерта Пасков. Когато разбереш кой кой е, кой е свой, а кой – чужд, кой брат, кой сват, и кой – съюзник, а кой – враг, тогава става ясно и как да се пребориш за правото си да вземаш полезни и нужни за нас решения, и как да се освободиш от този англосаксонски колониален гнет, добавя той.