Докладът на „Репортери без граници“ ни показа герберската стабилност -111-о място извън Европа и защо е така ?!
„Репортери без граници разкри, че „правителството на Борисов 3 продължава да раздава на медиите средства от еврофондовете при пълна непрозрачност“ е неопровержим факт. Както и че така медии са „подкупвани, за да не критикуват властите, или изцяло да се въздържат от отразяване на определени проблемни сюжети“.
Нищо ново под слънцето нито за БГ територията, нито за община Бургас управлявана от герберски кмет …
Да погледнем в канчето на друга изтъкната в разходите за нахранени медии Община Варна . В изборната година Варна осигури 200 хил. лв. за партньорства с осем медии, сред които и две от най-мощните вестникарски групи в страната. Разбираемо в сумата не влизат плащанията по рекламни договори на общински дружества или перата за публичност по европейски проекти. С тях парите, отделени от бюджета на третия по големина град в страната, със сигурност ще се окажат няколко пъти повече, отколкото през миналата година.
А как е в Бургас ?! С колко и кои медии ще нахрани Димитър Николов ?!
Просто казано доминиращо „свинските“ медии под дълбока корпулентна сянка възпяващи подвизите на един „честен“ кмет, за който бяха изнесени доста интересни факти за неговото контрабандно минало …
Бъдете сигурни обаче, че медиите писали за него ги няма на софрата на хранилницата -Община Бургас …
Да се информираме от АОП …
Предпочетени медии за публикации са Монитор, Телеграф, Стандарт, ПИК, Блиц, Черноморски фар, Десант, Труд, 24 часа има и други, а разпределителят на 150 000 лева е РЕКЛАМЕН МАРКЕТ ЕООД … Печели отново софийска фирма с грижа за бизнеса в Бургас … Хахахаха …
Фирмата е припечелила 1 599 154,00 лв. от 18 обществени поръчки е ООД, но записаната тук е ЕООД и адрес на регистрация нещо се разминава, макар собственичката да е една и съща …
Както и да е важното е, че отново софиянци печелят сърцето и парите на Димитър Николов, но …
Интересна част откриваме и в техническото предложение на победителя :
Мдаа … Тайна, майна …
Купуването на медийно влияние корумпира и малките възможности за проникване на информация за компрометираната медийна среда.
Медийната корупция изкривява и резултатите от местните избори и като капак покрива онези общински съветници влезли в ОбС за далавери и корупционни схеми. Медийната корупция нанася значими удари върху бизнеса и частната инициатива, като по този начин печелившите фирми на обществени поръчки се лустросват, а други дори не могат да споделят пред обществото как са ги прецакали и заради кого …
Истинска стабилност, а ?
И защо да се учудваме, че са ни отредили стабилното 111-о място извън Европа ?! Е, Община Бургас също помага в запазването на тази „стабилност“ …
Свободен автор – Философът