За най-влюбения месец в годината Търговски център „Триа“ е подготвил тематична украса от сърца, купидони и кът за снимки. Специално за клиентите на ТРИА Сити център от 14 до 16 февруари включително цените за новите колекции Pre-Spring 20 на Tommy Hilfiger и Calvin Klein Jeans ще имат намаление от 15%. Предходните зимни колекции FW19 ще бъдат с отстъпка от 30% до 50% за марките Tommy Hilfiger, ЕА7, Emporio Armani underwear, Kocca, Freddy, North Sails, Silvian Heach.
Екипът на „Триа” е подготвил и още една изненада за лоялните клиенти с карти Tria Loyalty Card. Те ще могат да заменят своята карта с нова от 14 февруари, като с всяка покупка вече ще трупат точки, които ще могат да обменят във ваучери за пазаруване. Повече информация за клиентските карти може да се намери на www.triacitycentre.com или на касите в магазините.
Специално за всички влюбени екипът на ТРИА Сити център е подготвил и предложения за подаръци по случай празника Свети Валентин. Код “Червено“ е името на кампанията от 14 до 16 февруари – всички артикули с цвят червено и розово от предходните колекции на марките ще бъдат с 50 процента отстъпка.
Включете се и в играта във Фейсбук по случай Свети Валентин и спечелете 2 ваучера за пазаруване на стойност 100 лева и 50 лева.
Всички оферти са валидни и на SHOP.TRIA.BG
Комуникационна група
„Имидж Едвъртайзинг”