Община Бургас пръска 55 хил. лв. за хепънинги за интеграция на ученици от етническите малцинства

55 бона за хепънинги и т.н. за ученици от етнически малцинства са нещо като привилегия, но дали общинските ни герберчета познават Конституцията, защото там е записано :

Всички граждани са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние.”

Конституция на Република България, чл. 6, ал. 2

 

Но що за документ е Конституцията, след като има програми, чиновници и пари за усвояване …

Това е една обществена поръчка на община Бургас от април 2017 г. с „грижа“ за учениците от етническите малцинства:


„Организиране и провеждане на мероприятияя за лицата от целевата група, по посочения. в Раздел ІІ.2.13 проект, по три обособени позиции: ОП 1. “ Организиране и провеждане на състезания “ ОП 2. “ Организиране и провеждане на конференции, кръгли маси, публични лекции, прожекции на филми“ ОП 3 “ Организиране и провеждане на конкурси, изложби и хепанинги“. Основната цел на проекта е постигането на значими и устойчиви резултати в образователната интеграция на ученици от етническите малцинства в община Бургас. В реализирането му ще се включат шест основни училища и три професионални гимназии, в които интегрирано се обучават ученици от етническите малцинства, с цел подобряване на образователната среда, съхраняване и развиване на културната идентичност, осигуряване на психологическа подкрепа, компенсиране на пропуските при усвояване на учебния материал, чрез допълнителни занимания с ученици, за които българският език не е майчин.

Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)

54735.00      BGN

Печелившата фирма е ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД

Това пък са някои мнения за фирмата победител в конкурса, с която община Бургас е сключила договор :

https://bgrabotodatel.com/company/7690

„Работих известно време във фирмата и си признавам,
че надмина всичките ми очаквания!
Защо?
Защото в тази фирма няма никакви здравословни и безопасни условия на труд! Като цяло в курник е по-чисто! Столовете се чупят, не можете да седите на тях! Нищо не работи както трябва, нищо не се поддържа и не се хигиенизира! Забравете за думата ред!
Няма организация, няма логика, няма уважение, няма коректност!
Има огромно текучество! Всеки месец идват и си отиват хора! Ако Вие не напуснете, ще Ви уволнят, но без причина! Уволнението става за 2 минути, а на третата сте вече извън офиса!
Няма обучение, няма и обяснение!
Заплатата е ниска! А отговорностите, задълженията и работата са много и набъбват постоянно!
Няма увеличение на заплатата, въпреки че Ви се обещава такова!
Няма командировъчни! Нямате никакви права, а само задължения!
Има лицемерие, егоизъм, използване, цинизъм и брутално разхвърляне на задачите за деня! Все едно сте в цирка! Но след няколко дни този цирк се превръща в ад!
Управителското тяло – сами си правете изводите за тях след написаното!
Впрочем всички коментари са верни!“

„Във фирмата няма ред и Управителите не могат да разпределят адекватно задачите за деня. Една задача се изпълнява от 3-4 човека, от които никой не знае нищо и всеки прави едно и също. В резултат всеки от фирмата е работил по една и съща задача цял ден и никой не е свършил нищо. През 5 минути Управителят си мени разпоредбите и не знаеш какво да правиш. А когато го попиташ, той ти отговаря, че още не си преминал първи клас!“

„Не ми се пише в подробности, не заслужават да се говори за тях изобщо. Ще кажа само едно – Ламбаджиев стандарт е ОТВРАТИТЕЛНА ФИРМА!“ -Katerina Grancharova

Вярно е, че фирмата е отдавна на пазара от Тошово време, което научаваме за една от наградите им –

Държавна награда за промишлен дизайн „Златни ръце” – за фамилия робокари, 1986 г. ?!!

А ние знаем, че ОПГерб е в категория наричана Тошовите червеноТИКВЕНИЧКОВЧЕТА, а нишата община е еталон за герберско управление …

От минало време изплува една статия на в. Банкеръ | Ивайло СТАНЧЕВ | 23.02.2013 със заглавие :

Караджова бетонирала милиони за реклама

Властта може и да се сменя, но сключените дългосрочни договори остават. Министърът на околната среда и водите в оставка Нона Караджова например така си е оплела кошницата с парите за популяризиране на поверената й оперативна програма, че наследникът и просто няма да има какво да прави. Стоящата обикновено встрани от светлината на прожекторите, министърка тъхомълком е наредила цял куп споразумения за общо над 3 млн. лв., с които е подсигурила рекламната кампания на „Околна среда“ до края на 2015 година.
Освен това Караджова е предприела един доста хитър и същевременно спорен подход, който съвсем законово ще остави обществото в неведение какво и на кого се плаща. Става дума за това, че докато колегите й обявяват отделни поръчки за различните дейности по комуникационните планове на оперативните програми и сключват контракти с конкретни задачи и суми, тя е подписала рамково споразумение с няколко фирми. Така на въпросните избраници ще бъдат възлагани различни дейности, попадащи под общото наименование „Организация на информационни и публични събития и производство на рекламно-информационни материали“, но без да е ясно на какви цени.
Списъкът с фирми не е много дълъг – едва пет дружества са успели да спечелят благоволението на подалата оставка екоминистърка. Но сред тях случайни няма. Най-силно впечатление правят любимците от последните години на редица министерства“Маг Адвъртайзинг“ и „Ламбаджиев Стандарт“.
Управител на първата фирма е Константин Манолов (който ръководи и „Сън медия сървисиз“), а мажоритарен собственик е „МАГ комюникейшънс“ на Красен Кралев и 84-годишната Султанка Кралева. Досега „Маг Адвъртайзинг“ и свързаните с нея дружества са прибрали няколко милиона лева от държавните институции. Сред по-любопитните й договори са тези с Министерството на икономиката, енергетиката и туризма за изработване и отпечатване на рекламни материали, листовки и брошури от 2010-а и 2012 година. Компанията може да се похвали още и с контракти с министерствата на земеделието и храните, на спорта и на културата.
Мажоритарен собственик и управител на „Ламбаджиев Стандарт“ пък е Бойко Ламбаджиев. Компанията на въпросния бизнесмен явно е много добра в рекламната дейност, тъй като през последните години е била наета общо осем пъти от различни ведомства, като Министерството на труда и социалната политика, Народното събрание, Националния център за информация и документация, Агенцията по заетостта, община Несебър и други.
Сред фаворитите на Нона Караджова е и „Актив груп“, чийто едноличен собственик и управител е Моника Йосифова. С тази си фирма близката до сърцето на Сергей Станишев пиарка има само още две спечелени държавни поръчки – с икономическото ведомство.“

Дали посочените фирмички са любимци на ГЕРБ ?!!

Очакваме скоро в морската градина хепънинг с патрон Митя Николов и мото : Чае шукарие ?!

Буквално: циганско момиче, хубавица – б.а.

Поздрав за герберските ни общинари :

https://www.vbox7.com/play:1f9c153a

В пловдивския квартал Столипиново, както и на други места в България, се провежда традиционният конкурс Мис „Чае шукарие“, може пък и в Бургас, защото пари за малцинствата има, а за българчетата ?!

 

Свободен автор – Философът