МУТРИфестация: Как пропадна поредната магистрална гордост на Боко

Явно след мутрифестацията ни липсват още писма и телеграми от трудовите колективи и Народен съд за Йончева, БСП и невярващите на Борисов еврочиновници. Иначе статии в подкрепа на Борисов 3 вместо в „Работническо дело“ имаме в корпулентните слугински медии, но …

АМ“Тракия“ е леш … АМ“Хемус“ все още не е изградена и баш майсторите все още се борят с лампите по тунелите, останалите магистрални пътечки не са в по-различно състояние, а пропадна и магистрала „Марица“ …

Еваларка мутрифестанти ! Какво качество само и какви цени изсмукаха борисовци за вас, направо не е истина …

АМ“Марица“ бе изградена за 36 години и за 117 км. платихме 509 млн. лева.

Октомври 2015 г. Плевнелиев и Борисов срязаха лентата на последните два участъка забавени с 2 години и оскъпени с 70 млн. лева.

За изпълнител на 31.4-километровата отсечка беше избрана италианската компания „Чи Ем Чи ди Равена“. Реално обаче строежът беше поет от „Пътища Пловдив“, част от групата на благоевградската строителна компания „Агромах“.

Цената на двете последни отсечки от „Марица“ с дължина 65.62 км достига 377 млн. лв. с ДДС вместо 306 млн. лв.

Пропадна 100-метров участък на автомагистрала Марица до река Банска, в района Димитровград – Оризово.  На същото място платно от магистралата пропада за втори път.

Миналата година прокуратурата проверява по сигнал на ОЛАФ същия участък. Тогава обвинение получи шефът на АПИ Лазар Лазаров.

През април 2017 г. прокуратурата проверява част от строежа на магистрала Марица по сигнал на европейската служба за борба с измамите ОЛАФ. Държавното обвинение тогава проверява изграждането именно на участъка Димитровград – Оризово.

Прокуратурата повдигна обвинение за безстопанственост срещу Лазар Лазаров, шеф по това време на Агенция Пътна инфраструктура. Преди по-малко от месец Софийски градски съд прекрати и върна за втори път на прокуратурата делото срещу Лазар Лазаров.

След като за 3 години имаме такава щета явно майсторлъка на нашите строители не е за манифестация, а за христоматиен пример за лошо качество и мутрифестация не е нужна.

Въпреки това за километър от магистрала Хемус се предвиждат около 10 млн. лева при цена от средно 8.6 млн. за километър за изградените вече 60 км.

Свободен автор – Философът