Продължавате да ни карате като овце да се тъпчем през една и съща врата, без да има какъвто и да е смисъл?

Mariyan Ivanov

До управителя на „Бургасбус“ ЕООД
Инж. Петко Драгнев

Отворено писмо /молба

от Мариян Иванов
клиент на „Бургасбус“ ЕООД

Уважаеми инж. Драгнев,

За сравнително краткия си, 33 – годишен житейски опит, съм свикнал да уважавам правилата и да ги спазвам. Пресичам (с редки изключения) правилно, чистя след домашния си любимец, не се разхождам гол извън дома си и други подобни, въведени със закони, наредби или просто установени с времето правила. Уважавам правилата, които са логични, обосновани и има нужда от тях.
Приех и предложената от ръководството на „Бургасбус“ ЕООД промяна за влизане в превозните средства от първа/първи врата/и. Напълно приех и обяснението, че това е нужно, защото хартиените билети ще се продават от шофьора. Е, има – няма година и половина след това нововъведено правило нито водачът на превозното средство продава билети (с редки изключения в няколко линии), нито кондукторите станаха стюарди, стюардеси или каквото там щяха да стават.
Та Ви питам, уважаеми инж. Драгнев, защо продължавате да ни карате като овце да се тъпчем, ние, Вашите клиенти, през една и съща врата, без да има какъвто и да е смисъл? Да се разправяме с шофьори и кондуктори за едно лишено от логика правило?
Да, аз нямам двигателни затруднения, в повечето случаи просто съм застанал пред вратата, която ми е по-удобна. Е, имаше един случай, в който си бях навехнал крака, друг – в който се бях натоварил, но шофьорът на автобуса чинно си изпълни разпорежданията и аз отидох до първата врата. Нейсе, не съм заслабнал.
Но пак да Ви питам – кому е нужно да се тъпчем всички от една/две врати? И защо продължавате да ни карате да изпълняваме едно безсмислено правило, въведено заради неизпълнен ангажимент?

Фейсбук