Британците идат, ако им обещаят вместо безплатни чадъри, бира и жени на аванта

На острова препоръчват Слънчев бряг за лятна ваканция, защото британците щели да получат безплатни чадъри и шезлонги. Те обаче предпочитат бира на аванта

Летният туризъм у нас е във фокуса на внимание на британски медии. В деня, в който във Великобритания изтича срокът на извънредните мерки заради COVID-19, вестник „Сън“ публикува статия за мерките за туристическия сезон в България, съобщава бТВ.
Под заглавието „Слънчев бряг се надява да посрещне туристи от юли – британците ще получат безплатни шезлонги и удобства“ във вестника се разказва за проблемите пред туризма в България, но и за мерките, с които туристическият бранш ще привлича туристи.
Отбелязвайки ниския ръст на заболяване от COVID-19 в България, вестникът завършва статията си, цитирайки министъра на туризма Николина Ангелкова: „В постоянен диалог сме с основните туроператори, с които сме работили досега“.
Тази оптимистично звучаща статия идва на фона на новината, че Великобритания зае челна позиция в Европа с над 30 000 смъртни случаи от коронавирус.
Доскоро британските медии определяха Слънчев бряг като Мека на алкохолния туризъм. Странно е някак как нещата така се обърнаха, че сега „Сън“ рекламира курорта като място за безопасно летуване с безплатни чадъри и шезлонги. Всъщност тези екстри едва ли радват островитяните, които досега идваха у нас, за да се напият, да се забавляват с леки жени или за балконинг – скачане от терасата. COVID-19 направи чудо и смъртоносната мода е позабравена, но ако управляващите ни се сетят да предложат на зажаднелите за бира и ласки британци пиво и плътски съблазни на аванта, интересът ще е още по-голям.