Недоразумението Ангелкова харчи държавните пари за глупости*

Само за последната година българското „министерство“ на туризма е похарчило повече от 10 млн. лева за реклама

Резултатът от похарчените пари са участия в няколко борси, където неизвестно количество хора получават треторазрядни флаери от намусени девойки. Сайтът на „министерството“, официалните страници в социалните мрежи и „специалните“ проекти, за които Ангелкова харчи пари на данъкоплатците имат по 10-20-50 000 последователи, повечето от които са генерирани чрез рекламни кампании, които „отчитат“ дейност.

Наскоро имаше една кампания за „неизвестните“ места в България, която похарчи по 2 лева за едно гледане в youtube. Общият брой „харесвания“ на продуктите на туристическото ведомство на всичките активности през годината не надхвърля количеството споделяния и преглеждания на една страница от типа Пабло Ескобар, КМБ или друга подобна страница без претенции.

За сведение, основните профили в мрежите, както и официалните сайтове на Хърватия, Гърция, Черна гора и останалите страни от нашата черга рядко имат под 1 000 000 последователи на отделен комуникационен канал. Някои имат и по 10 милиона. Използват се десетки медии, обществени среди, комуникационни лотове. Много рядко техните „лайкове“ и „импресии“ са спонсорирани чрез пари, просто хората се стараят да харчат държавните пари за реклама, не за „свои“ хора.

При нас се използват сайтове от преди десетилетие с автоматични преводи в стил google translate. Само тази година съм видял с очите си пет нагласени конкурса от Ангелкова и нейната банда шмекери. Мога да изкажа обосновано предположение, че така е и с останалите.

И в момента България се представя на едно международно изложение, където има… стан за килими. И неграмотна апликация, която дава синтезиран достъп до лимитирана база данни от снимки и съкратената информация от Уикипедия. И няколко от флаерите със сьомги и други типично български продукти.

Чудя се кога ще уволнят тази слабообразована, неефективна, негодна, нескопосна, неангажирана, неподготвена, несретна дама, която „управлява“ българското „министерство“ на туризма.

И докога подобни „специалисти“ ще харчат държавните пари като бащиния, и в името на какво продължаваме да търпим това.

Резултатите са налице.

Виктор Димчев

 

 

 

 

 

 

*Заглавието е на АВАНТАЖ