Скандал заради отрязан достъп до басейн на хотел в Слънчев бряг

Чужденци, които са си купили апартаменти в хотел „Планета“ в Слънчев бряг се жалват, че им сложили катинари и не могат да стигнат до басейна, но мениджърите отричат

Собственици на апартаменти и управата на апартхотел „Планета“ в Слънчев бряг влязоха в спор заради отрязан достъп до басейна. Десетки чужди граждани се оплакаха, че от месец май тази година управата на хотела, на чиято територия се намират жилищата им, не ги допуска да минават през фоайето, както и да ползват свободно лоби бара и басейна на комплекса, съобщава Нова телевизия.
Собствениците на апартаменти и студия разказват, че са купили имотите си преди години, до месец май тази година са ползвали свободно и лоби бара и басейна. По думите им сега им забранили достъпа и дори сложили катинар, на вратата, свързваща частните апартаменти и хотелската част.
„Аз плащам такса поддръжка, но вече не мога да ползвам басейна. Достъпът ми до него е забранен, сложиха и катинар, сменени са вратите. Охраната не ни допуска до хотелската част. Опитахме се неколкократно да разговаряме с ръководството, но безуспешно”, коментира Марин Път.
„Когато дойдохме тази година, разбрахме, че нямаме достъп до басейна. Ние имаме апартамент в сградата от 2007 г. и досега не сме имали проблем”, разказа Моника Секретска.
Собственици в комплекса твърдят, че тези условия са написани в договорите им за поддръжка, както и била фиксирана сумата от 400 евро годишно за поддръжка на общите части.
„Всяка година преподписваха договора, но когато тази година отидохме при Венелина, тя ни каза, че фирмата, с която сме се договорили, вече не съществува, а за това никой не ни е информирал“, жалва се Алиса Алщейн от Русия.
„Хотелът е разделен на две части. Имаме апартаментен комплекс, който по проект е с отделен вход. Входът за собствениците е възобновен. Те настояха да живеят целогодишно в комплекса и ние го възстановихме, защото не можем да отворим целия комплекс целогодишно. Има период, в който хотелът не работи”, посочи мениджърът на хотела.
На въпрос защо не могат да ползват безпроблемно басейна, както до това лято, Внелина отговори, че чужденците, които са си купили апартаменти, нямат собственост върху земята, нито върху комплекса.
„На собствениците на жилища, както и на техните представители и гости категорично такъв достъп не е отказван нито в предходните, нито през този сезон. Преди собствениците на апартаменти са се възползвали от достъпа, за да се хранят в хотела. Сега контролът е засилен“, каза пък старши мениджър на хотела Гергана Кирилова.
След кратко съвещание в екипа на комплекса все пак последва изявление с уверение, че няма забрана за достъп до басейна.