Шмекерията с Жирардели не е нещо гениално, стара е като проституцията

 Или е подставено лице, или наистина се е наврял със свои пари в лайната, коментира Радан Кънев

Тази шмекерия с Жирардели не знам кой реши, че е нещо гениално. Кризисен PR на гърба на спортни звезди е третата най-стара концепция след проституцията и адвокатската защита, и е пряко свързана с качественото упражняване на предходните две. Това сподели във Фейсбук заместник-председателят на ДСБ Радан Кънев.

„За всеки е ясно, че Жирардели не е изначалният собственик на ски-зона Банско (какво, по дяволите, като я е купил през 2016г., като първите официално констатирани нарушения са много години по-рано???). Това дори Бойко го знаеше наскоро. Вкарването му „в играта“ е знак за нужда от кризисен PR, т.е. за криза. Може и да е добър кризисен PR, зависи за пред кого е – за публиката, за Цацаров, за ЕК…“, коментира бившият депутат.

„Има два варианта. Или е подставено лице (нито първият, нито последният голям спортист, който върши глупости за пари, и това е логично – но е дълга тема), или наистина се е наврял със свои пари в лайната. Пожелавам му да не е второто“, добавя Кънев.

“При всяко положение, повтарям, важното е дали една фирма нарушава закона или не. А не кой е собственикът. Затова и няма да намерите някакви особени мои вълнения дали е Цеко, Меко, Георгиус или лично Бойко. Важен е законът, а не собственикът“, подчерта бившият лидер на ДСБ.

Хептен за балами ни вземат, добавя настоящият лидер на Демократи за силна България Атанас Атанасов.

„Марк Жирардели бил собственик на Юлен?! Е, какво от това?! За него няма ли да важат законите?“, пита той.

„Европейската комисия ни наложи глоба от 150 милиона лева, защото Борисов не правел разлика между диверсификация и приватизация! Данаил Кирилов и Хамид Хамид внесли законопроект за извънредни правомощия на оная комисия, която ще пази коалицията ГЕРБ-ДПС!“, добавя лидерът на ДСБ.